Klacht: En nóg een klacht

op 29 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Gisterenavond rond 18.00 gebeld door incassobureau met zelfde verhaal zoals meerdere mensen hier. Dat ik toegestemd zou hebben om 79,00 van mijn rekening af te laten schrijven aan weekendje genieten. Bij deze afschrijving stond een telefoonnummer, dus toendertijd hun gebeld dat ik daarvoor geen toestemming heb gegeven. Ik kreeg een heel andere firma aan de telefoon en hadden nog nooit van weekendje genieten gehoord. Omdat ik hier geen toestemming voor had gegeven heb ik dat bedrag toen terug laten storten. Een jaar lang niks meer gehoord van deze, tot gisteren. Een man die op onbeschofte toon tegen je praat en dreigt direct te betalen anders stuurt hij een deurwaarder en dat ze je hele huis leeg komen halen als je niet betaald. Hier spreek ik hem op aan dat dit zo niet meteen werkt bij een deurwaarder. En dat ik nooit een jaar lang geen mail of iets heb gehad, waarop hij zegt dat het dan in mijn spam heeft gestaan wrs. Om dit vage gesprek te beëindigen gevraagd om compromis en of ik dit in delen kon betalen. Heb een sms gehad van hun en een mailtje (Nu komen mailtjes wel ineens binnen in mijn postvak??) Nu zou ik voor maandag mijn eerste deel moeten betalen, maar vindt alles super vaag en er klopt niks Van? Hebben mensen ervaring dat er daadwerkelijk deurwaarders zijn geweest en wat kan ik hier aan doen? Heb immers nooit ergens voor hoeven te tekenen, dus lijkt mij sterk dat ik dit dan moet betalen? Dit hele gesprek is opgenomen op mijn telefoon.

Als ik antwoord heb of er daadwerkelijk deurwaarders komen en dan wens ik uit het systeem bij weekendje genieten gehaald te worden en bij het 'incasso' bureau.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nog meer klachten