Klachten over Emte loon op zand

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Emte loon op zand zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Emte loon op zand in de categorie Horeca

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Sirenes

Klacht van straatnaam op 01 december 2014 over Emte loon op zand in de categorie Horeca

De sirene bij alkatras aan de Europalaan die op de eerste maandag van de maand zou moeten doen, doet het al drie maanden niet, voor mij hoeft het niet maar hij staat er toch niet voor niets. Lees meer

Worstjes

Klacht van Klant 1000 op 10 september 2014 over Emte loon op zand in de categorie Horeca

Gekochte worstjes niet te eten . Deze zijn met begeleidend schrijven terug gegeven aan winkel Ik kan dit schijven niet als bestand toevoegen. Geef mij een E-mail adres dan kan ik verder Lees meer

klacht

Klacht van schijvenjolanda op 12 september 2013 over Emte loon op zand in de categorie Horeca

had twee pakken vanilleyochert gekocht bij emte loon op zand het eerste pak zat een stuk bruinkleurig plastic in hierbij dacht ik kan wel eens gebeuren dus pak weggegooit maar ik maakte direct daarna het tweede pak open dit smaakte naar... Lees meer