Klacht: Voelde me net in Turkije :)

op 20 juli 2014 over emre media in de categorie Media

Ik had pasfoto`s nodig en ik zag dat emre media het deed ik ging daar naar binnen in de kippenhok van hun bah bah bah hoe ze erbij lopen onverzorgd. Ik vroeg hoe duur een pasfoto kost €6.99 ik tegen hem nou ik weet genoeg ik ga effen veder want verderop kosten ze €5.00 en dat vonden ze niet leuk. Hij liep met me mee tot de deur voor jou en ik zei het is voor U en niet jou. Rare vent die daar gewoon voor PAAL LOOPT. voelde me net een toerist in Turkije waar de irritante verkopers met je tot de voordeur lopen . En ik na de andere studio lopen paar deuren veder op naast de bekende kapper ad peters en ik stond daar effen stil voor de studio wat een mooi strakke studio heel vriendelijk bij binnenkomst een jonge man stond daar die me netjes te woord stond goede personeel die daar rond loopt en lekker snel.

Ze zijn de kluts kwijt volg aub een opleiding Detailhandel.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over emre media

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over emre media nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan janssen