Klacht: Onjuiste reacties en klachten op klacht.nl

op 25 juli 2014 over emre media in de categorie Media

Beste klacht.nl gebruikers,

tegenwoordig kan iedereen op dergelijke websites als klacht.nl bepaalde reacties plaatsen en bedrijven proberen zwart te maken met onjuiste reacties.

Klanten die niets te maken hebben met het bedrijf!

Ik ben zelf de eigenaar van Emre Media en tot nu toe heb ik nooit een klant gehad uit Assen!

Er word beweerd dat ze een fotoshoot bij ons in het studio gehad hebben waarvan de foto`s niet zoals het gewenst kwaliteit bewerkt was.
Terwijl wij tot nu toe nergens een fotoshoot of klant hebben gehad uit Assen. Elke opdracht wordt opgeslagen in onze agenda en elke klant krijgt een bevestiging per mail. Voor deze bevestiging vragen wij een klein bijdrage van de klant ter bevestiging.

Onze 06 nummer is bijna 24 uur bereikbaar in verband met het onderhoudssysteem van onze diensten!

Ik vind het heel erg jammer dat dit soort mensen ons bedrijf willen zwart maken.

Als ze nog steeds beweren dat ze onze klanten zijn geweest vraag ik om dit te bewijzen met de aangeleverde beeldmateriaal of bank afschriften.

Als ze kunnen bewijzen dat ze gelijk hebben, ben ik bereid om het bedrag in het dubbel terug te betalen.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over emre media

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over emre media nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Spy-Solutions

6 jaren geleden - Ja klopt ik heb de zelfde ervaringen met klacht.nl ze controleren niets. Ik heb bewijs dat klacht.nl laster en smaad publiceert over mijn bedrijf ik heb een heel dossier samen gesteld.Ik zoek nog meer gedupeerde ondernemers zodat we samen een rechtzaak kunnen starten tegen klacht.nl want dit mag natuurlijk niet zomaar kijk naar het forum opgelichtopinternet dat is ook offline gezet door de rechter, Als er nog meer gedupeerde ondernemers zijn meld je aan!!

Alle klachten die gemeld zijn door Emre Media