Klacht: Emails negeren na leveren kapot toestel en niet nakomen van afspraken

op 19 mei 2020 over Mobico in de categorie Mobiele Telefonie

Binnen 2 dagen nadat ik mijn nieuwe iPhone X binnen kreeg bleken grote delen van het touchscherm niet naar behoren te werken. Ik heb toen dagenlang geprobeerd telefonisch contact op te nemen en na elke keer bij een voicemail terecht te zijn gekomen was uiteindelijk het nummer helemaal uit de lucht. Toen heb ik meerdere malen per mail verzocht telefonisch contact met me op te nemen maar een reactie duurde vaak 4 dagen en dan deel van mijn mail werd stelselmatig genegeerd.

Ik heb mijn telefoon hard nodig voor werk en studie, dus ik verbaasde me behoorlijk over het feit dat ik eerst mn oude telefoon terug moest sturen voordat ze een nieuwe konden sturen. Ik moest dan zelf ‘spoed’ op de doos schrijven en een paar dagen wachten op mijn telefoon. Ook deze afspraak kwamen ze niet na. Toen ik verzocht mij mijn geld terug te geven en het toestel te houden, kreeg ik als reactie: goed nieuws, uw toestel is gemaakt u kunt hem binnenkort verwachten. Ik vind dar een slechte service, terwijl ik een kapot toestel geleverd heb gekregen. Er werd op geen enkele manier meegedacht of me tegemoet gekomen.

Als ik mijn toestel retour kan zenden en mijn geld terug krijg zodat ik elders een nieuwe telefoon kan kopen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobico

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobico nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door katohemelaar