Klacht: Email veranderd

op 10 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,
Mijn minderjarige broer heeft onlangs een veiling gewonnen via mijn account(dit wist ik niet), maar door het vergeten van het emailadres wachtwoord, ben ik overgestapt op een ander email adres. En dit wist hij niet. Hierdoor heb ik de betalingsmails nooit kunnen zien, en kreeg ik plots dus een extra boete van een incassobureau. Dit vind ik een zeer spijtige zaak.

Ik wil de veiling zelf wel betalen, maar de boete van het incassobedrijf niet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 mei 2017 om 17:21 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat u niet op de hoogte was van het feit dat uw broertje biedingen heeft gedaan op uw account en dat u ook nog alle mails van ons hebt gemist. Wij zien dat er op 6 april nogmaals is ingelogd in het account op een ander apparaat dan dat uw veilingen zijn gewonnen. Daaraan kunnen wij zien dat u op de hoogte was van het feit dat er veilingen zijn gewonnen die betaald hadden moeten worden. Daarnaast bent u zelf verantwoordelijk voor uw account en de veilingen die daarop zijn gewonnen. Het account kunt u afsluiten met een wachtwoord.

Het spijt ons oprecht maar kunnen hierin niets betekenen voor u.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door thomaswouters