Klacht: Email en wachtwoord

op 05 juli 2012 over Hyves in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn rekening kunnen inkijken maar ben mijn wachtwoord kwijt.
Bij navraag voor een nieuwe werd er aangegeven dat mijn gegevens onderweg waren naar het bij hen bekende emailadres.Na herhaaldelijk nakijken vond ik niets. Wederom gebeld maar na vele beloftes niets. Vanmorgen weer gebeld,mijn andere emailadres opgegeven.Ja zei de dame aan de andere kant,ik stuurd het nu naar beide adressen,nou ik wacht nog.
Kan dus mijn rekening niet controleren op juistheid.Kan ik nu mijn abonnement opzeggen door nalatigheid?’mijn abonnement loopt nog tot maart 2013
Weet iemand een oplossing?

Gewenste Oplossing:

Het inlijven en oplossen van mijn probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hyves in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hyves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hyves

Heeft op 10 juli 2012 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wanneer je een vraag hebt over Hyves dan kun je het beste contact opnemen met de Hyves Angels via www.hyves.nl/help. Omdat we op die manier al je gegevens bij elkaar hebben kunnen we je dan zo efficiënt mogelijk helpen. Je vraag wordt daar binnen 24 uur beantwoord.
Wij beantwoorden geen vragen meer via QQLQ.nl, klachtenoplossing.nl of klacht.nl.

Groetjes,
Team Hyves

Alle klachten die gemeld zijn door jannie288