Klacht: Elsa Frozen Jurk niet geleverd

op 15 maart 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Reactie van de melder van de klacht Frederik Esbach

1 jaar geleden - Na twee dagen bellen contact gehad. Voorraadmanagement was niet op orde. Afspraak: jurkje wordt maandag verzonden, ander wordt de bestelling geannuleerd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Frederik Esbach

1 jaar geleden - Vandaag is het jurkje geleverd. Helaas waren de handschoenen er niet bij, zonder bericht daarover. Ik heb gebeld. Handschoentjes worden nageleverd.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:26 geantwoord

Heeft op 22 april 2017 om 07:02 geantwoord

Fijn dat er een antwoord is. Maar dit antwoord komt meer dan een jaar na plaatsing en biedt nog steeds geen concrete oplossing. De klantenservice was bijna niet te bereiken. Het initiatief word bij de klant gelegd. Ik neem geen intitiatief meer. In bovenstaande klacht staat voldoende informatie voor vanoutlet om met een oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frederik Esbach