Klacht: Ellende A4 bij Zoeterwoude Rijndijk

op 24 september 2016 over Rijksdienst wegverkeer in de categorie

Vandaag stond ik weer eens voor de zoveelste keer in de file op de A4 vanaf Amsterdam richting Den Haag door een ongeluk bij Zoeterwoude Rijndijk. Door de versmalling van 3 naar 2 rijstroken vlak na een tunnel met daarbij ook nog eens een keer een afslag naar de parallelbaan voor Leiden en de N11 gebeuren daar sinds de nieuwe aanleg ontzettend veel ongelukken. Mijn partner stond 6 uur later op het zelfde traject ook stil vanwege weer een ongeluk bij Zoeterwoude Rijndijk aan de overzijde, oorzaak ook de versmalling van 3 naar 2 rijstroken. Beide hadden we een vertraging van 50 minuten. Kostbare tijd. En dit gebeurt zo vaak.

Maak ALS EEN HAAS een derde rijstrook. Twee rijstroken midden in de randstad is niet meer van deze tijd. De grootste fout van dit decennium op het gebied van vernieuwing van het Nederlandse wegennet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijksdienst wegverkeer

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijksdienst wegverkeer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk072