Klacht: Elke week €5,00 aan kullaville betaald

op 21 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van een te hoge rekening heb ik mijn factuur opgevraagd, daaruit bleek dat ik een abonnement had op kullaville, hier had ik nooit van gehoord maar ik heb dus 13x €5,00 betaald voor niets!
Als kpn van deze oplichters weet, waarom waarschuwen ze niet hun klanten?

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliciaalzueta