Klacht: Elektrisch boxspring xxl niet compleet geleverd

op 25 mei 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Ik heb een elektrische boxspring xxl besteld bij BoschBedding. Mijn matras is niet geleverd.
Volgens de bezorger moet ik op de boxen en daarop de topmatras liggen. De topmatras ligt keihard. Heb gewoon veel pijn aan mijn lichaam.
Ik heb last van scoliose, verpest mijn hele rug hiermee. Heb de hele nacht niet kunnen slapen.

De topmatras en hoofdbord stinkt ook behoorlijk, wordt er misselijk van.

De hoofdbord kan ik niet bevestigen aan de boxen. De ijzere plaatjes op de hoofdbord, zitten te hoog en te ver uit elkaar.

Heb 18 pootjes gekregen voor het bed, terwijl er maar 12 nodig zijn. Op de foto stonden vierkante pootjes en kreeg ronde erbij. Heb geen boutjes en ringetjes bij gekregen. Heb deze zelf nog apart moeten kopen bij de bouwmarkt, weer extra kosten. Terwijl dit niet nodig is.
De elektrische gedeelte weg niet ook, omdat de hoofdbord los zit.

Ik wil dat het bed opgehaald wordt en mijn geld terug. Heb tenslotte daar rechtop. Ik wil dat deze week het bed nog gehaald wordt. Zodat ik bij een andere winkel kan kijken voor een andere bed, die wel compleet is en goed ligt.

Bestelnummer heb ik hier, die kan ik er later bij toe voegen.

Vind het ook slecht, dat jullie zaterdag niet telefonische bereikbaar zijn.
Nu moeten jullie maandag vanaf 9:00 uur bereikbaar zijn. Maar als ik eerst wachten in de rij ben. Gaat hij over en gooien jullie hem gewoon neer, dat de verbinding verbroken wordt.

Jullie zijn een slecht bedrijf, als je zo met klanten om gaat.

Wanneer het bed deze week gehaald wordt en ik mijn geld terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mooi wark