Klacht: electronica nieuwe usbstekker werkt niet

op 20 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 20/06/17 kochten wij een usbstekker bij action om powerbank en andere aan te sluiten. Bij een eerste gebruik werkte de stekker reeds niet.
Daar wij in poperinge wonen en niet iedere dag de verplaatsing naar veurne maken duurde het tot vandaag om ons in het verkooppunt aan te melden voor omruiling. Volgens mijn goed begrip is er een garantie periode op elektronica die zeker op 20/07/17 nog totaal niet verstreken is. En vragen dan ook om een vlotte normaal directe afhandeling van deze “productiefout”.

Wil u alsnog deze stekker omruilen of terug betalen code 2004104-10225928 veiligheidszegel 57845669 barcode 20341047171143508558136
Foto bijvoegen lukt niet omwille van geen toestel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/ Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jentebuseyne@hotmail.be