Klacht: electrische tandenborstel gaat niet aan of uit

op 14 augustus 2017 over Oral B in de categorie Mondverzorging

Na 23 jaar elektrische poetsen en nooit klachten gehad over de tanden borstels. Heb er 3 in gebruik mijn man en ik elk 1 en een op reserve en die gaat mee op vakantie. de nieuwe 2 weken geleden mee genomen opgeladen maar tot mijn verbazing ging hij in Macedonie niet aan. Dacht eerst zal misschien voltage zijn, alle stopcontacten geprobeerd maar vergeet het maar. Werd snacht na paar dagen daar te zijn en maar hand tandeborstel gekocht wakker van zoemend geluid alles na gekeken maar konden het niet vinden tot we de koffer opende en daar lag hij te trillen zetten hem uit en zei nou gelukkig die doet het weer .
Maar helaas is hij nog een paar keer hetzelfde gebeurd maar bij dan weer aanzetten als ik het nodig had ging die niet aan. Thuis gekomen op stroom en deed niets tot 3 dagen later weer het geluid nu uit de badkamer daar had ik hem in lade gelegd mijn man zei nog gooi maar weg dat wordt niets meer , nou daar ging die weer . Weg gooien terwijl hij de eerste vakantie meeging dat wordt wel erg duur poetsen zo!!
Ik heb het idee dit is een borstel met een knop voor aan en uit en daar zit sluiting in dus nooit meer deze borstel!!
Graag een oplossing voor dit probleem 3 x gebruikt

Graag oplossing vervanging borstel kan hem opsturen dan kun je zien dat hij nieuw is of wat te doen??

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door electrische tandenborstel slechte kwaliteit