Klacht: elec. tandenborstel na opladen geen snelheid meer (3e tandenborstel in korte tijd)

op 06 augustus 2016 over Oral B in de categorie Mondverzorging

Geachte dame, heer,

Heb een klacht m.b.t. electrische tandenborstel pro 1100 Precision clean van Braun Oral b. Volgens een test zou deze erg goed functioneren.

Hiervoor heb ik 2 andere electrische tandenborstels van jullie gehad en ook deze werkten na een jaar niet meer. Na het opladen reageert de borstel langzaam en daarna weer even snel en dan weer langzaam en nu blijft hij langzaam draaien.

Ben erg ontevreden over de duur van de electrische tandenborstels.

Graag verneem ik van u welke service u mij kan bieden. De originele doos heb ik nog.

Hoor graag van u.

Mariël Eppink

(Kampbrugweg 11 Beuningen Ov. Tel. 0541-355105)

Gezien de duur van de tandenborstels, inmiddels 3 in korte tijd gekocht met zelfde terugkerende probleem.

Tevreden: een goed werkende electrische tandenborstel die langer mee gaat en na opladen zijn snelheid blijft houden. Of als u de prijs vergoedt van de tandenborstel en aangeeft welk type wel goed blijft functioneren wil ik de overige kosten wel bijbetalen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eppink mariel