Klacht: Eindeloos wachten

op 26 juni 2017 over Trendhopper in de categorie Meubelwinkels

Wij hadden een bank en hocker besteld in JANUARI 2017 bij Trendhopper Groningen. Het is nu bijna juli en nog hebben we niet de producten die zijn afgesproken. Het gaat wrs nog maanden duren…

De bank werd geleverd in een verkeerd kleur en met een verkeerde kleur bies. De hocker werd geleverd met een verkeerde kleur bies.
Er zou een spoedlevering worden aangevraagd voor vervangen. Dit bleek helemaal geen spoedlevering, want we moesten wederom 12 weken wachten. Vorige week werden de vervangingen geleverd. Ook dit keer was het mis: de hocker werd met een verkeerde kleur bies geleverd…we beginnen weer opnieuw.

Ook de constructie op gebied van klantenservice is bedroevend bij Trendhopper. Je koopt een product bij Trendhopper, maar de ‘klantenservice’ hebben ze uitbesteed aan Vesta. Maar Vesta geeft de schuld weer aan de leverancier.
Als je met de klacht toch weer bij Trendhopper aanklopt (met hen hebben we immers het koopcontract) zeggen ze letterlijk: wij gaan hier helemaal niets mee doen hoor, u moet bij Vesta wezen. Vesta zegt: oh wat vervelend, maar het is de schuld van de leverancier hoor.

Ga nooit kopen bij Trendhopper, of bij Vesta. Het is het voordeel van een wat goedkopere bank NIET waard

LEvering goede artikelen
Korting op aankoopbedrag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trendhopper

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trendhopper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonard5