Klacht: Eindafrekening

op 22 december 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

De boekhouding bij KPN klopt niet helemaal. In november liep het contract af, kreeg wel een rekening over de gehele maand, hierover gebeld. Alles zou in orde komen, kreeg een bedrag terug gestort. Toen kwam er weer een rekening met een registratie bij Preventel betalen voor 27 december. Nieuwe nota, ten einde raag maar voldaan. Nu is er weer een nieuwe nota gemaakt waarin ik weer geld terug krijg. Gebeld en alles was nu in orde alleen moest ik nog de laatste nota betalen. De rekening stond nu op €0,00 maar ik moet wel betalen, aangegeven dat ik al betaald had, dat heeft elkaar gekruist, kunt u dat nakijken,NEE. Wanneer krijg ik het teveel betaalde geld terug: binnen 2 tot 6 weken!!!!. Raar.

Eindafrekening die klopt. Melding bij Preventel afvoeren en tussen nu en heel snel mij het teveel betaalde geld terugstorten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door masha1