Klacht: Eind mei besteld nog steeds niet binnen.

op 05 juli 2012 over overhemd-stropdas.nl in de categorie Kledingwinkels

Eind mei een bestelling geplaatst om een vest en schoenen te kopen iets meer dan 80 euro bij elkaar. Kreeg keurig een mail met bevestiging etc. Paar dagen later een mail dat het 7 tot 9 dagen langer kan duren. Voor mij niet zo’n probleem had er geen haast mee. Toen meer dan 12 dagen verder maar eens een e-mail gestuurd. Toen werd erg gezegd dat het einde van die week het pakketje op werd gestuurd. 2 weken later een mail gestuurd, of het al onderweg was. Niks meer gehoord. Wordt gewoon niet gereageerd. Nu meer dan een maand verder na de bestelling vi paypal proberen mijn geld terug te krijgen en nog maar een mail naar onlineshop gestuurd. Krijg ik een minut later een mail terug dat mijn bestelling vertraagd is met 7 tot 9 dagen. Dus precies het zelfde emailtje als bij het begin. Ik heb echt het gevoel dat ik opgelicht word.

Mijn geld terug, niks anders.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door overhemd-stropdas.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat overhemd-stropdas.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

overhemd-stropdas.nl

Heeft op 12 juli 2012 om 18:57 geantwoord