Klacht: Eijerkamp, slechte communicatie en geen oplossing klacht

op 01 juni 2020 over Eijerkamp in de categorie Woonwarenhuizen

Eijerkamp, ik koop er nooit meer iets!

Wij bestelden begin maart 2020 een tafel bij Eijerkamp. Bij de order gaven we aan dat we deze snel nodig hadden. Dit staat ook genoteerd op de orderbon. De tafel zou eind aprilbegin mei komen. Beginhalf mei niks vernomen van Eijerkamp en bij hen geïnformeerd. Zij beweren net na het plaatsen vd order een mail te hebben gestuurd dat de tafel begin juli komt ivm corona. Deze hebben wij niet ontvangen. Terwijl ik ook de spam check. Ik vind dat zij met ons direct telefonisch hadden moeten overleggen toen de levering veel later kwam of dit voor ons akkoord was. Zij konden weten nav wat wij afgesproken hebben bij het plaatsen vd bestelling dat dit voor ons niet akkoord was. In hun cbw voorwaarden staat dat bij levering meer dan 4 weken te laat je mag ontbinden. Wij geven dit meerdere keren aan per mailtelefoon en krijgen steeds geen of late reactie. Zij praten over annuleren met 30% annuleringskosten!!! Nemen de cbw voorwaarden voor ontbinden niet in acht.
Ze geven toe dat de communicatie slecht was, maar bieden geen oplossing.
Ik heb alle begrip voor bedrijven die kampen met corona. Maar deze order had meteen al niet meer bestaan als zij eerlijk met ons overlegd hadden. Maar zij willen alleen maar verkopen en hebben maling aan afspraken met klanten.

Als de koop alsnog per direct ontbonden wordt. Zodat wij verder kunnen.
Of als wij de annuleringskosten gecompenseerd krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eijerkamp over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door T mei 20