Klacht: eigen risico email

op 08 juli 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

n mijn Rabo app zag ik dat u voornemens was 385 Euro Eigen Risico af te schrijven van mijn rekening.
Als ik u voorwaarden mag geloven, behoor ik hierover eerst over geïnformeerd te worden.
Voorts behoort u mij een email te sturen, waarin ik de mogelijkheid krijg aan te geven Eigen Risico in termijnen te betalen. Deze Email is uitgebleven en heb ik nooit ontvangen. Derhalve heb ik de incasso geweigerd.

Ook het afgelopen jaar heb ik van deze regeling gebruik gemaakt en dus kunt u ervan uitgaan dat ik hier wederom voor zou kiezen. Tevens kan ik niet volgen waarom ik niet eerst geïnformeerd wordt in een email.

Graag ontvang ik van u alsnog de mogelijk deze keuze te maken, geheel volgens de voorwaarden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 10 juli 2017 om 11:02 geantwoord

Beste perrob,

Je hoort inderdaad een e-mail te krijgen van ons. Dit gebeurt 14 dagen voor dat wij het bedrag afschrijven. Vreemd dat jij deze niet hebt ontvangen. Ook niet in je spammap? Natuurlijk heb je de mogelijkheid het eigen risico in termijnen te betalen. Je kunt met onze afdeling Financieel een betalingsregeling treffen. Het telefoonnummer van deze afdeling is (058) 234 57 65, keuze 1, keuze 1.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door perrob