Klacht: eigen risico

op 04 juli 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht betreft defect telefoon kwam terug na reparatie en nu weer opgestuurd en moet weer eigen risico betalen .
heb hem laten bekijken bij een andere officiële reparateur die vertelde terug sturen plakband zit in toestel daar door kon mensen slecht verstaan dit wel laten verwijderen .
glas zat weer los en oplader voor de derde keer defect .

Gewenste Oplossing:

dat ik een malig me eigen risico terug krijg omdat ik vind dat ik elek maand betaal maar waarvoor .als ik het met mijn eigen risico afdek .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jmdeuren