Mijn Klacht:
Wij hebben 3 december kaartjes gekocht voor de Efteling en 6 december ingepland. Helaas door ziekte konden we niet. De info van Efteling leek aan te geven dat we de huidge winterefteling periode de kaartjes opnieuw konden inzetten. Echter bij ons bezoek van maandag jongstleden bleek dat de kaarten niet meer geldig waren. Efteling beroept zich daarbij op een melding die op de kaartjes stonden, maar ik heb destijds andere info vernomen. Als ik toen niet voor een andere datum had gekozen, had ik da kaarten mogen annuleren (ik was binnen 14 dagen). Ik heb de kaartjes laten staan, omdat ik alsnog zou gaan. Nu ben ik 4×38 euro kwijt, en Efteling wil niets betekenen voor ons.
Gewenste Oplossing:
Geld terug, of andersind tegemoet koming (nieuwe kaartjes voor een andere keer bijvoorbeeld) sowieso snap ik niet dat Efteling dat niet doet, omdat dat ze geld zou opleveren, in plaats van tijd zou kosten.