Klacht: klacht

hogervorst op 14 januari 2012 over Efteling in de categorie Attractiepark

hallo,hier een klacht over het schoon en verzorging over het gehele park ;ben met mijn vriendin en haar kinderen ,klein kind twee dagen in het hotel en het park geweest op 1 en 2 jan 2012 ,wat ons het meeste opviel was de onverzorgde toestand van het gehele park b.v vieze paden veel water op de paden verstopte putjes zijkanten van de paden vies en sommige muren en wanden waren niet om aan te zien,we zaten in het restaurant het witte paard en ik keek naar buiten in de overdekt terras en zag een hoop vuil en zand en dat niet van een week ,ik zelf zit de horeca en verzorging ik weet best wel met zoveel mensen in jullie park dat niet meevalt maar dit is niet eendags vuil, ik was voor die twee dagen best wel een hoop geld kwijt had dit niet verwacht van een park dat toch hoog aangeschreven staat ,ben vorig jaar in parijs disnland geweest ook in de winter als ik jullie samen een beoordeling zou moeten geven voor schoon en verzorging (disnland een negen en de efteling een kleine vier )zo heren en damens ik hoop dat u er iets mee kan doen.voor verdere info,J.H.C.Hogervorst heereweg 384a 2161DE te Lisse email [email protected]

directien vul dit zelf maar in gr Hogervorst

Alle klachten die gemeld zijn door