Klacht: Geen respect

Johan35 op 17 maart 2024 over Efteling in de categorie Attractiepark

Ik heb meerdere keren contact met de efteling gehad. Ik zag dat ze gratis gebakje geven aan iemand die jarig is. Ik kom op mijn verjaardag naar de efteling. Korting kan ik dan krijgen maar ik ga al met Albertheijn korting. Nu begreep ik dat het alleen voor abonnement houder is dus ik zei kunnen jullie geen uitzondering maken en mij appart iets toe sturen maar ze zijn erg moeilijk en heel klant onvriendelijk. Dus ik moet eerst een dure abonnement nemen zeiden ze maar. Verschrikkelijk personeel.

Als ze mij als nog het gratis gebakje op mijn verjaardag als ik kom op Dinsdag 14 mei geven.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Efteling

3 maanden geleden - Wat jammer om te lezen dat jouw bezoek aan de Efteling niet naar wens is verlopen. Het gratis gebakje bij aankoop van een drankje is inderdaad een exclusieve actie voor Efteling abonnementhouders. Wij kunnen je daarom deze actie niet aanbieden wanneer je niet in het bezit bent van een Efteling abonnement. We hopen je echter alsnog een keer te verwelkomen in de Efteling!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Johan35

3 maanden geleden - Dinsdag 14 mei kom ik wel naar de efteling op mijn verjaardag. Vind erg jammer dat ik een dure abonnement moet nemen voor 1x gratis gebakje wat een gierig pretpark. Ze kunnen echt wel een keer een uitzondering maken. Ik zou het op elke social media kanaal delen slechte service

Reactie van de melder van de klacht Johan35

3 maanden geleden - Mijn oplossing zou zijn efteling doe niet moeilijk en geef mij dat gratis gebakje.

Bericht van Efteling

2 maanden geleden - We vinden het erg jammer dat je het niet eens bent met de actie voorwaarden. We kunnen geen uitzondering aanbieden op je verjaardag. We hopen dat je alsnog een mooie dag hebt in de Efteling.

Reactie van de melder van de klacht Johan35

2 maanden geleden - Ik blijf op elk social media kanaal slechte dingen over schrijven Net zo lang tot dat ze het zat worden en zeggen oke we doen het

Reactie van de melder van de klacht Johan35

2 maanden geleden - Dat moet ik dan maar nog zien zonder gratis gebakje van zo miljoenen park die veel verdiend. Maar ik zou het nog steeds op elk social media kanaal plaatsen wat voor vreselijk mensen er werken en brutaal

Alle klachten die gemeld zijn door Johan35