Mijn Klacht:
Naast de welbekende sprookjes is klantvriendelijkheid hier helaas ook een sprookje
Ik heb een cadeaukaart, deze bevatten een code en een pincode. Bij het checken van mij saldo heb ik de kaarten bij de pc in de kantine laten liggen op het werk. De kantine is vrij toegankelijk en ze hebben er een dag gelegen. De kaarten zijn nogsteeds niet gebruikt, alleen ben ik bang dat een van de collega’s de kaarten misschien heeft zien liggen en gezien de codes niet meer bedekt waren zit me dat niet lekker. Ik weet wel dat het niet erg slim was en dat er nog niets aan de hand is, maar gezien het feit dat we de kaarten pas later in het jaar willen gebruiken voelt dit vervelend. Is er een mogelijkheid om hier wat aan te doen? bijvoorbeeld met de kaarten nieuwe kaarten kopen? Ik zag wel dat je een vakantie kunt boeken en later kan annuleren om vervolgens weer te boeken, maar dit kost dan 35euro extra (best zonde) Het gaat om een tegoed van 500 euro
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag mijn tegoedkaart inruilen voor nieuwe tegoedkaarten. Dus een nieuwe kaart kopen met de oude kaart, voordat deze door een ander gebruikt wordt. De huidige kaart is nog een jaar geldig, dus een nieuwe die een jaar geldig is is voor mij prima.