Klacht: cadeaukaart gebruik

Sjoerdsmits050 op 20 februari 2024 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naast de welbekende sprookjes is klantvriendelijkheid hier helaas ook een sprookje

Ik heb een cadeaukaart, deze bevatten een code en een pincode. Bij het checken van mij saldo heb ik de kaarten bij de pc in de kantine laten liggen op het werk. De kantine is vrij toegankelijk en ze hebben er een dag gelegen. De kaarten zijn nogsteeds niet gebruikt, alleen ben ik bang dat een van de collega’s de kaarten misschien heeft zien liggen en gezien de codes niet meer bedekt waren zit me dat niet lekker. Ik weet wel dat het niet erg slim was en dat er nog niets aan de hand is, maar gezien het feit dat we de kaarten pas later in het jaar willen gebruiken voelt dit vervelend. Is er een mogelijkheid om hier wat aan te doen? bijvoorbeeld met de kaarten nieuwe kaarten kopen? Ik zag wel dat je een vakantie kunt boeken en later kan annuleren om vervolgens weer te boeken, maar dit kost dan 35euro extra (best zonde) Het gaat om een tegoed van 500 euro

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn tegoedkaart inruilen voor nieuwe tegoedkaarten. Dus een nieuwe kaart kopen met de oude kaart, voordat deze door een ander gebruikt wordt. De huidige kaart is nog een jaar geldig, dus een nieuwe die een jaar geldig is is voor mij prima.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Efteling over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Efteling in behandeling genomen

Bericht van Efteling

9 maanden geleden - Wij begrijpen dat het vervelend is dat andere wellicht gebruik kunnen maken van je Efteling cadeaukaart. Echter kunnen wij je niet van een ander antwoord voorzien en is het niet mogelijk om het tegoed op een nieuwe cadeaukaart te zetten. Je kunt de saldo checken via onze Eftelingwebsite. Wij kunnen in deze situatie dan ook niets voor je betekenen. Wij hopen je snel te mogen verwelkomen in de Wereld vol Wonderen!🍄✨

Reactie van de melder van de klacht Sjoerdsmits050

9 maanden geleden - het is toch onzin om te zeggen dat dit niet mogelijk is, ik kan mij niet voorstellen dat het onmogelijk is om de kaarten in te wisselen of om een overnachting in te plannen die gewijzigd mag worden. Wat is hier precies onmogelijk aan? We hebben een kaart met een behoorlijk bedrag, 500euro. Het is toch niet zo moeilijk om wat klantgerichter te zijn. Het beantwoorden van deze opmerkingen is waarschijnlijk nog meer werk dan het omzetten van een kaart of een oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjoerdsmits050