Klacht: Efteling kaartjes gewonnen maar na 1,5 jaar nog steeds niet ontvangen

Ventrex op 13 december 2021 over Unilever in de categorie Producten

Mijn vader heeft 1,5 jaar geleden kaartjes gewonnen voor de Winter Efteling.
Helaas kon het niet doorgaan in december door covid, kunnen we begrijpen. Kaartjes zouden later volgen.

half jaar later, Winter Efteling zou doorgaan. Echter was 12 december vol geboekt met winnaars van…. 2 jaar geleden… neem aan dat degene die het langst wachten voor gaan?

Onze nieuwe datum zal 16 januari 2022 worden. Nieuwe Unox actie komt voor Efteling kaartjes voor 16 januari.
Mijn zus is 1 van de gelukkige winnaar! En krijgt DIRECT de kaartjes, terwijl mijn ouders nog steeds 1,5 jaar wachten op hun kaartjes.

Diverse keren gemaild met unilever, klachten ingeschoten maar we worden totaal niet serieus genomen.
Ze komen echt wel….. wacht nog een week
We hebben het doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling… welke afdeling is dat? Prullenbak?

Het zou fijn zijn dat mensen die jullie blij maken ook de gewonnen producten toesturen.

Dat die kaartjes compensatie voor alle tijd die we erin hebben gestopt alsnog worden toegestuurd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unilever

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unilever nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ventrex