Klacht: Eetkamerstoelen met ondeugdelijk frame.

op 29 januari 2014 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Vanaf de aanschaf van de stoelen, zowat v.a 2009 niets dan problemen met de rugleuningen van onze stoelen. De stoelen zijn hiervoor door piet klerkx ongeveer een half jaar na aanschaf voor deze klacht opgehaald ter reparatie. Op de reparatie factuur stond toen (is nog in ons bezit) ” onderstel niet uitgevlakt, is ook niet te vormen niet te buigen” . Dit is naar onze mening wel gebeurd, want op het onderstel van de stoelen (frame) zijn duidelijk afdrukken van een soort klem te zien, niet op een, maar op alle stoelen. Daarbij komt ook nog dat vorig jaar na weer een klacht richting Piet Klerkx ons werd verteld dat de leverancier van deze stoelen failliet was en Piet Klerkx niets voor ons kon betekenen. Nu is het echter weer precies hetzelfde euvel en staat geen een leuning nog zoals hij zou moeten staan (zijn doorgebogen) . Nu weer een klacht ingediend en digitaal foto’ s van de stoelen opgestuurd te hebben naar Piet Klerkx kregen wij een mail terug met de mededeling dat Piet Klerkx een offerte had aangevraagd bij de leverancier van deze stoelen(dus niet failliet) dat de frame’ s kunnen worden vervangen, maar daar hangt een prijskaartje voor ons aan van € 143 per stoel. Ik vind dit uitermate bezwaarlijk, temeer omdat de stoelen nog geen vijf jaar oud zijn en wij vanaf het begin geklaagd hebben bij Piet Klerkx. Ik mag toch verwachten dat zulke dure stoelen ( € 229 per stuk) langer mee moeten gaan dan vier jaar en v.a het begin niets dan mankementen en klachten over de stoelen te melden hebben gehad.

Coulance van Piet Klerkx in de vorm van tegemoetkoming in de kosten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Piet Klerkx een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stoel-123