Klacht: Eerst een mixer van b-stock model en daarna met de Behringer pro 1

op 15 juni 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb lang geleden een mixer gekocht nieuwe in doos stond er op de site ik kreeg een b-stock thuis gestuurd na aan leiding hier van heb ik hun opgebeld en kreeg een excuus en ze hebben het op die site veranderd dat ik een b-stock heb gekocht terwijl ze niet met mij hebben opgelost ik ben nu 6 jaar verder en ik kan hem wel laten maken tegen extra kosten maar ik wil gewoon me geld terug ik heb betaald voor een mixer die kapot is de eind snaar was ontploft ik heb hier 4 jas mee gezeten ben 2 jaar van kastje naar de muur gestuurd. Ik dacht geef hun nog een kans dus hebt 21ste de Behringer pro 1 besteld hun zeggen en stond op de site dat die binnen 9 werkdagen der is en ze blijven me aan lijntje houden dat ik deze klachten hier neer leg. En heb al meerdere malen contact gehad ze zijn wel vriendelijk maar ze helpen je niet je krijg refund kosten terug terug ik niks gereserveerd had dat hebben hun zelf gedaan ze wouden me extra kosten geven en heb tot heden me geld niet terug gehad ze hebben net aan de telefoon gezegt we maken het over ik had die Behringer pro 1 vorige week nodig gehad met een concert dus die heb ik helaas af moeten zeggen door baxs omdat hun zeggen dan en dan komt die ik want nu 6 A7 weken heb nog steeds niks

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg van die mixer van 5 jaar terug en me Behringer pro 1 wil ook terug hebben dit de schande voor woorden denk dat bij tegen de 1000 euro wat ik weg hebt gegooid want der moet heen wat gebeuren om dit nog goed te maken ik haal een mixer van 560 en krijg een b-stock van 232 wat klopt er niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Bax-shop.nl

1 maand geleden - Beste Sebastiaan, We vinden het spijtig om te vernemen dat je geen goede ervaring hebt gehad met verschillende bestellingen. Hiervoor onze excuses. We bieden bij Bax Music een drie jaar garantie termijn, dit is 1 jaar extra op de garantie van de leverancier. Wanneer een artikel buiten deze garantie valt kunnen we deze naar de leverancier opsturen voor reparatie, hier zijn inderdaad kosten aan verbonden. Geld terug is in dit geval niet mogelijk omdat dit artikel niet binnen de 30 dagen defect garantie valt. We zien dat je inmiddels telefonisch contact met onze klantenservice hebt gehad. Zoals aangegeven is de bestelling bestelling geannuleerd en de terugbetaling in gang gezet. We verwachten dat je het openstaande tegoed spoedig terug kan verwachten op rekening. We helpen je graag verder mocht je nog andere vragen hebben Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Alles voor niks