Klacht: Eerdere klacht dus niet opgelost

op 28 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Originele klacht is hier te vinden https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id=656084

Het leek erop dat eindelijk mijn probleem met UPS was opgelost, na maanden lang getouwtrek en talloze emails over en weer, ontving ik een email van een medewerkster van UPS waarin meerdere maken excuses werden aangeboden en mij is toegezegd dat het te veel in rekening betaalde bedrag zou worden terugbetaald.

Mooi niet dus…

Afgelopen week had ik nog steeds geen geld ontvangen en stuurde ik de zoveelste email naar UPS waarin ik precies dezelfde tekst krijg voorgeschoteld als die ik in de zomer ook al een keer heb mogen ontvangen, tekst is hierover gekopieerd. Toen brak mijn klomp. Ik kan het werkelijk waar niet geloven wat er dat intern bij UPS aan de hand is want het is de ultieme \”kastje-naar-de-muur/regen-in-de-drup\”-ervaring. Normaal gesproken ben ik een heel rustig persoon en ik weet zeker dat 90% van de mensen uit pure frustratie en wanhoop al was opgehouden. Ik vermoed dat dit de taktiek van UPS is om klanten voor de rest van hun leven af te schrikken nadat ze eerst flink ge@#€€ zijn.

\”We need Letter Of Acceptance in order to bill charges to another account. Could you provide the LOA, please?

The LOA should contain the tracking number(invoice number if possible), payer\’s account number (the bill-to account), name of the authorizer and their contact phone number and stated that they want to pay for the charges of the shipment for which the tracking number is provided.

We should be able to see the company name in the email address.

Please email the LOA to:

ukfcr@ups.com

Once the LOA is received we will re-log query 203833\”

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen heb, plus daarbij bovenop een compensatie voor de tijd en frustratie die dit mij heeft gekost sinds april dit jaar. Excuses hoef ik niet meer, want het is al gebleken wat de excuses van UPS waard zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 december 2017 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ik heb deze case voor u nagekeken en naar mijn mening is dit wel degelijk opgelost. Echter, omdat de kosten nu nog in het Buitenland liggen en de kosten tezamen met de credit naar Nederland moeten komen op uw account nummer is de LOA nodig. Anders mag de UK dit niet naar Nederland transfereren.

De oplossing lijkt mij dus zeer simpel. Als u gewoon de LOA per email doorstuurd is het binnen enkele dagen helemaal rond.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 29 december 2017 om 09:03 geantwoord

Lees de email van jouw collega Yvonne.

Alle klachten die gemeld zijn door Erikz150