Klacht: Eenzijdig blokkade zonder herinnering etc

op 13 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Wat mij is overkomen heb ik nog nooit bij gern enkele andere provider meegemaakt. Eenzijdig blokkeren zonder dat ik een herinnering heb gehad. Geen kans dus on erop te anticiperen. Anders had ik wel uitstel of een regeling getroffen. En het ging niet eens om een groot bedrag. Nee, wat doet men. Zonder pardon. Pats boem blokkeren en eerst betalen. Is dat de nieuwe tactiek van KPN om ipv een herinnering per post je direkt maar af te sluiten? Ik laat dit er natuurlijk niet bij zitten. Zo ga je niet met je klanten om. Als ik een herinnering had gehad dan weet ik ook een datum wanneer deze dan betaald moet worden. Heb zoiets vaker gehad en dat ging allemaal goed, totdat ze nu zijn veranderd van hun factuursysteem. Niets van dat. Vind het niet netjes dat ze zo hebben gehandeld. Zit er al jaren. Maar kan zomaar zijn dat ik ga overstappen hierdoor. Btw er is toegezegd dat er geen kosten worden berekend voor heraansluiting. Jaja. Eerst zien dan geloven. Ik was tevreden tot heden. Nu is het ineens anders.

Creditatie en deblokkeren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fey68