Klacht: eenvoudig resetten was genoeg

op 17 augustus 2016 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Foutcode F2 op wasdroger. Monteur was in 1 minuut klaar door reset knop in te drukken. Voorrij kosten moesten worden betaald. Kom op internet dezelfde klachten tegen over deze geldklopperij van Bauknecht. Door servicebalie wordt je niet geïnformeerd over het eenvoudig resetten terwijl ze dit dus wel weten. Klacht hierover wordt afgewimpeld met bijv; u zit al buiten de garantie termijn, terwijl we ons daarop helemaal niet op hebben beroepen en er dus ook helemaal niet toe doet. Ook moesten we blij zijn dat slechts de voorrijkosten zijn gerekend. Wat zou een knop indrukken kosten qua arbeidsloon?

Gewenste Oplossing:

Voorrijkosten terug betaald krijgen en excuses voor de botte behandeling bij de service balie van Bauknecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door b.vangroen@upcmail.nl