Klacht: onbeschoft behandeld en extra laten betalen

user-1325980 op 06 februari 2017 over Eendracht Bruinisse in de categorie Watersport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze heer J. Molenaar, mag naar ons idee nooit meer deelnemen aan uw grouponactie. Zijn manier van communicatie is slecht kortaf. hij is niet accuraat in zijn boekhouding. Vele male mailwisseling geweest met mij en mijn schoonzoon die de groupon kocht om een leuke dag te vissen

Deze meneer is alleen bezig om zijn eigen zakken te vullen. en niet erg bereid om het naar de zin te maken van de klanten. Andere mensen op de boot. buiten een groupon actie om zeiden. Eens maar nooit meer.
Spijtig, ik gaf mijn broer dit voor zijn verjaardag, dit geintje kosste hem vandaag 75 euro extra. Deze heer J. Molenaar van de boot De vrolijke visser doet zijn naam zeker geen eer aan. Belachelijk .

IK hoop dat u deze man uit uw bestand haalt want dit grapje heeft ons.
buiten de 84 euro van de grouponbon ook nog is, 216 euro aan aas gekocht. Deze meneer snaptte niet toen ik en later mijn schoonzoon mailde dat het om de zelfde boeking ging. Gewoon omdat de heer J Molenaar niet goed zijn administratie leest en erg ongemanierd is.

Gewenste Oplossing:

Wij hopen van harte dit dit naar onze tevredenheid opgelost gaat worden.
Koop vaker groupon acties maar nog nooit zo slecht behandeld.

Er was aan boord een discussie gaande met schoonzoon en de visser,
mijn man zei ook dat de heer J. Molenaar anders niet terug ging varen als er niet betaald werd

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - op zijn site, de Vrolijke visser stond dat als je Niets Aan vis ving je een te goed Bon Kreeg. Wat denkt u, niet Gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door