Klacht: Een zooitje ongeregeld!

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan bij Vodafone en ik kon een afspraak inplannen op de website van Dynalogic.
Gedaan en de volgende dag zie ik dat ze aan de deur zijn geweest nog vóór de afspraak! Heel knap van ze!! En ik was gewoon thuis..
Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt en gewacht en er is niemand op komen dagen.
Ik bel, de chauffeur had het pakket niet bij zich dus is niet geweest, het pakket is zoek! Wat?!?!
De afspraak word gemaakt dat ik word gebeld als het pakket weer terecht is. niet veel later krijg ik een mailtje dat ik weer een afspraak kan inplannen.. (dat was niet de afspraak)
Ik heb een boze mail gestuurd naar Dynalogic en hier heb ik geen antwoord op gekregen.
Vodafone, ik annuleer mijn bestelling dankzij Dynalogic, goed bezig!!

Gewenste Oplossing:

Niet, het kwaad is al geschied. Brassers..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Versteegen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Joris V