Klacht: Een zooitje ongeregeld!

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling gedaan bij Vodafone en ik kon een afspraak inplannen op de website van Dynalogic.
Gedaan en de volgende dag zie ik dat ze aan de deur zijn geweest nog vóór de afspraak! Heel knap van ze!! En ik was gewoon thuis..
Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt en gewacht en er is niemand op komen dagen.
Ik bel, de chauffeur had het pakket niet bij zich dus is niet geweest, het pakket is zoek! Wat?!?!
De afspraak word gemaakt dat ik word gebeld als het pakket weer terecht is. niet veel later krijg ik een mailtje dat ik weer een afspraak kan inplannen.. (dat was niet de afspraak)
Ik heb een boze mail gestuurd naar Dynalogic en hier heb ik geen antwoord op gekregen.
Vodafone, ik annuleer mijn bestelling dankzij Dynalogic, goed bezig!!

Niet, het kwaad is al geschied. Brassers..

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:23 geantwoord