Klacht: Een week voor kerst de mededeling dat je pas na kerst wordt uitbetaald.

op 19 december 2012 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Vorige week ziek geweest, dit wordt door het UWV uitbetaald. Die al netjes met de melding kwam dat het waarschijnlijk pas na de kerst wordt uitbetaald door de drukte. Ok, heel erg vervelend zo voor de kerstdagen maar enigzins wel begrijpelijk en netjes dat ze dat erbij vermelden.

Vandaag, precies een week voor kerst een email gehad van randstad dat ze pas de dag na kerst de gewerkte uren van deze week zullen uitbetalen.

Diep teleurgesteld stuur ik ze nog een email met een vriendelijk verzoek of ze niet eerder kunnen uitbetalen met uitleg van mijn situatie en gezien de kerstdagen eraan komen.

Er is kort/ bondig en zonder medeleven en zonder reden gereageerd dat het onmogelijk is maar ik kan wel mijn vakantieuren boven mijn gewerkte uren van deze week invullen. Volslagen onbeschoft en dat laatste is totaal uit de context van mijn verzoek.

Hadden ze dit een maand van te voren medegedeelt dan kon men er nog rekening mee houden. Zo zie je maar weer dat de grotere uitzendbureau’s je alleen maar ziet als targets en niet als mensen. Zelfs door je eigen contactpersoon wordt je zo behandelt.

Naar aanleiding van hun reactie heb ik nog een verzoek gedaan met de vraag of ze uberhaupt wel begrip hebben voor de situatie. Daarop is nog geen reactie gekomen.

Uitbetaling voor de kerstdagen.

Alle klachten die gemeld zijn door vay