Klacht: een stugge onwillende helpdesk

op 26 september 2017 over Itho daalderop in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nadat onze plintboiler na iets meer dan 5 jaar kapot was gegaan nam ik contact op met Daalderop om een tegemoetkoming te vinden in de aanschaf / vervanging van de huidige boiler.
Dit omdat ik vind dat +/- 5 jaar een erg korte levensduur is voor een dergelijk product. Wat ik vervolgens kreeg was een mijnheer die mij alleen een vervanging inclusief installatie door Daalderop kon aanbieden (voor een gereduceerde prijs) maar daardoor wel 75,- euro duurder dan wanneer ik een boiler los zou aanschaffen bij een 3e partij.
Daalderop wilde niet meedenken om mij met korting enkel de boiler te leveren (gezien ik de vervanging door mijn eigen installateur kreeg aangeboden).

Nu rest mij de keuze om goedkoper bij een 3e partij aan te schaffen (maar zonder korting) met de wetenschap dat wanneer er in de toekomst weer een defect voorkomt ik slecht of niet geholpen zal worden door Daalderop.

Ik denk daarom dat ik op zoek ga naar een ander merk, en ik zou andere mensen ook graag willen attenderen met welke (stugge) partij zij te maken krijgen.

wanneer ik een passende oplossing aangeboden krijg zonder installatie (ivm mijn eigen installateur)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itho daalderop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ruuterdetuuter