Klacht: Een rekening krijgen na 22 maanden voor tickets die ik niet bestelt hebt!

op 08 juli 2016 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Ik krijg opeens een brief van de deur waarder. Dat ik in augustus 2014 kaarten heb bestelt bij tickets4u terwel dit helemaal niet zo is. Ik heb nix betaald en nix gekregen. Ik weet dat ik toentertijd wel heb gekeken hoeveel 6 kaarten kosten maar nooit bestelt anders had ik wel betaald. We zitten nu in jullie augustus. Blijkbaar hebben ze me mails gestuurd maar ik kijk nooit op me mails. Het is zo gegaan. Van 20 tot iets van 27 augustus 2014 hebben ze mij een mail gestuurd dat ze de kaarten hebben en dat ik moet reageren. Maar ik kijk nooit op mijn mail. En dat hoef ook niet want ik heb nix besteld. Anders had ik wel betaald en de kaarten uitgeprint. Daarna heb ik weer een mail gehad begin 2016. Anderhalve jaar later. Dat ze hun systeem hebben opgeruimd en dit tegen kwamen dat ik nog 668’50euro heb openstaan. Maar ik kijk nooit op mijn mail. Nu 23 maanden verder. Krijg ik een brief van de deurwaarder dat ik een bedrag heb openstaan van 728’50 dat ik moet gaan betalen. Nou sorrie hoor maar dit is te triest voor woorden. Ik heb nooit kaarten bestelt. Anders had ik ze wel betaald en uitgeprint. Ik heb ook nooit kaarten opgestuurd gekregen. Ik heb ze meerdere keren gebelt maar niemand neemt op. Wordt alleen gereageerd op mails. Door een eene Saskia en met haar valt niet te praten want zei zegt. Dat ik koet bewijzen dat ik betaald heb. En ze praat niet professioneel en ze geeft geen antwoordt op mijn vragen. Ik heb al voorgesteld om langs kantoor te komen. Om normaal erover te kunnen praten. Naar ze geeft geen antwoord erop. Ze zegt alleen. Zoek het maar uit met de deurwaarder. Dit is echt schandalig. Als je de naam tickets4u intoets op Google. Ken je niet dat deze bedrijf al langer dan 10 jaar mensen oplichten. Hoe zielig is dit. Dat zoon bedrijf na 10 jaar nogsteeds bestaat is ongelofelijk. Wordt tijd dat rader of opgelicht hier na gaan kijken want dit slaat alles. Ik adviezeer om nooit tickets te koken bij tickets4u. Hellaas zijn er al honderden misschien wel duizenden mensen opgelicht door hun. Schande zijn jullie voor de mensheid!TICKETS4U

Als het bedrijf niet meer bestaat!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mikedenhaag