Klacht: een product besteld en voor betaald en tot op heden niets ontvangen

op 27 april 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 maart 2016 een product besteld en met ideal storting gedaan van 25,85 Euro naar Stichting Pay.nl
SEPA IDEAL
IBAN: NL35RABO0117713678
BIC: RABONL2U
Omschrijving: 632584660Xfe50b2 0
020001201293744 DD0110847 Dealdigger
Kenmerk: 19-03-2016 12:14 002000 1201293744

Gewenste Oplossing:

Aangezien niets ontvangen dan graag geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 10 mei 2016 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het is erg vervelend dat de klant de bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Wij hebben mail contact gehad met de klant waar ook in is bericht dat de bestelling is verzonden naar de opgegeven gegevens, verder hebben wij geen bericht of vraag / email mogen ontvangen van de klant.
Wij rekenen erop dat de klant de bestelling in goede orde heeft mogen ontvangen

Heeft op 22 augustus 2016 om 12:11 geantwoord

Ik heb tot op heden noch iets ontvangen of geld teruggezien. Het is bij woorden gebleven helaas. Stelletje oplichters.

Alle klachten die gemeld zijn door Cemil