Klacht: Een perfect uitfit aangedaan met bijpassend sjaaltje en jaren 70 hoofd muts/cap

op 27 januari 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Beetje jammer als je naar het Holland casino van Enschede toe gaat en nog wel perfect gekleed bent. alles was nieuw wat ik aan had en ik zal zo de catwalk op kunnen voor een modeshow.
Ik mocht niet binnen vertelde de medewerker. maar waarom vraag ik hem verbaast. omdat ik een petje op had vertelde de medewerker. ik vertel hem dat dit geen ordinair petje is maar een stijlvolle jaren 70 cap.

Ik was zwaar beledigd omdat ze mij door een ringetje konden halen en toch weg stuurden.

Dit gebeurde vandaag 27-1-2014 op maandag tussen 13:00 en 14:00 uur.

Toen ik bij de garderobe terug ging om mijn jas terug te halen vertelde ik dit tegen de vrouw die daar stond omdat ik er vol van was en die vond het ook belachelijk dat ze mij weg stuurden. zij vertelde mij dat er velen mannen met de zelfde fashion cap wel binnen kwamen. dat had ik zelf ook vaker gezien omdat ik een vaste gast ben van het casino. waarop ik haar vertelde dat het niet gek is dat het minder gaat met het casino als ze zo met haar gasten omgaan.

Ik zal het fijn vinden als jullie de camera beelden terug gaan kijken van het Holland casino te Enschede tussen 13:00 en 14:00 uur zodat jullie zelf kunnen zien dat er een grote fout is gemaakt door jullie personeelslid.

Ik ben hier door flink geraakt en hoop dat jullie een passende oplossing kunnen vinden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Holland Casino een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 05 februari 2014 om 17:15 geantwoord

Er is op 5-2-2014 een brief naar gast verzonden met uitleg over onze kledingvoorschriften en in het bijzonder over het dragen van hoofddeksels

Alle klachten die gemeld zijn door boystorm