Klacht: Een maand te vroeg er uit gehaald

jurgbutt op 02 januari 2012 over in de categorie Alles-in-1

Ik zou per 1-2-2012 overstappen op glasvezel omdat ik bij Tele 2 te ver van de centrale zou liggen voor een stabiele lijn. Wat schetst mijn verbazing!? Vandaag liggen we er met alles uit. Na een telefoontje bleek dat men ons een maand te vroeg had afgesloten. Dit is helaas niet meer terug te draaien. Ik zit dus nu met een gezin met drie kinderen zonder internet,telefoon en TV. Ook een andere oplossing is niet aangeboden. Ik was nog van plan om voor mijn dochter een prepaid telefoon plus kaart te halen bij Tele 2 maar ik ben er klaar mee. Wat een belachelijk bedrijf dat zelfs hun eigen fouten niet meer kan oplossen. Nu maar kosten maken met een dongle van Vodafone om te internetten en de kabel delen met de buren om tv te kijken als zij dit willen. Het bellen moet dan maar met een mobiel. De kosten die ik maak ga ik zekers op Tele 2 declareren via mijn rechtsbijstand.

Bericht van Tele2

12 jaren geleden - Beste jurgbutt, Het spijt me dat er onduidelijkheid is over de opzegdatum van je abonnement. Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen en kom hier zo snel mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Beste Danielle, Men heeft één poging gedaan om mij te benaderen op 04-01-2012. Mijn voicemail was ingesproken met de belofte dat ze op 05-01-2012 nog een keer contact zouden proberen te zoeken. Tot op heden is het net zo stil gebleven als mijn tv,internet en bellen. Moet toch wel een hele goede oplossing worden nu ik al een week zit opgescheept met een hele chagrijnige familie. KPN heeft al wel gereageerd op de klacht en de belofte gedaan ons zonder kosten eerder aan te gaan sluiten. Ik krijg daar aanstaande maandag bericht van. Nu jullie nog! Met vriendelijke groeten, Jurgen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Danielle, Ik ben net terug van mijn werk en lees net de mail van mijn rechtsbijstandverzekering. Één optie in deze mail spreekt mij aan maar ik wil er nog even mee wachten. De optie is om de laatste twee incasso's van jullie terug te laten boeken door de bank. Ik wil jullie dan ook tot 13-1-2012 de tijd geven om dit gebeuren op te lossen. De kosten die ik nu tot nu toe heb gemaakt wil ik graag terug zien. Deze zijn nu al bijna 60 euro om in ieder geval weer legaal tv te kunnen kijken, aangetekende brief naar Tele 2 en aangetekende brief naar mijn rechtsbijstandsverzekering en een dongle om in geval van nood thuis in te loggen via een telestick bij mijn werkgever. KPN heeft mij te kennen gegeven mij aanstaande vrijdag aan te kunnen sluiten las ik ook zojuist. Met vriendelijke groeten, Jurgen Met vriendelijke groeten, Jurgen

Bericht van Tele2

12 jaren geleden - Beste jurgbutt, Mijn excuses dat je niet op de afgesproken datum bent teruggebeld. Ik zie dat er de 6e wel een belpoging is gedaan, maar hier ben je helaas niet bij bereikt. Ik heb mijn collega gevraagd om z.s.m. contact met je op te nemen en om hierbij ook de gemaakte kosten met je te bespreken. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Danielle, Ik ben op 09-1-2012 terug gebeld. Men wilde de gemaakte kosten vergoeden. Ik heb toen gevraagd of de vergoeding ook zou kunnen worden uitgekeerd in de vorm van een leuke prepaid telefoon voor mijn dochter die naar de middelbare school gaat.(deze waren we toch al van plan om aan te schaffen bij Tele 2) De mevrouw kon daar geen antwoord op geven en beloofde terug te bellen. Tot op heden nog niets van vernomen. Dank voor de antwoorden tot op heden. Met vriendelijke groeten, Jurgen

Bericht van Tele2

12 jaren geleden - Beste jrugbutt, Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een telefonisch gemaakte afspraak. Ik heb je bericht doorgezet naar mijn collega. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Tele2

12 jaren geleden - Beste jurgbutt, Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat het helaas niet mogelijk is om een prepaid telefoon als vergoeding te leveren. Mijn collega heeft daarom een alternatieve vergoeding met je besproken. Ik hoop dat we het zo naar tevredenheid af hebben kunnen handelen voor je. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Tsja nog steeds niets ontvangen van Tele 2. Waarschijnlijk weer eens te vroeg gejuicht. Ga maandag maar eens naar de bank om wat terug te laten boeken. (zelf kan ik het nu niet meer) Anders maar eens een incasso bureau inschakelen. Zag bij Radar dat dit kon.

Bericht van Tele2

12 jaren geleden - Beste jurgbutt, De financiele afhandeling is helaas vertraagd, mijn excuses hiervoor! De afgesproken compensatie wordt alsnog binnen enkele weken uitbetaald. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door