Klacht: EEN KROMME KASTDEUR

op 30 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij de Ikea in delft een kast gekocht voor 180 euro. Het gaat hier om een nieuw model genaamd de ´HEMNES´. Nadat ik de kast volgens instructie keurig in elkaar had gezet bleek dat er 1 kast deur krom was.
Vervolgens heb ik contact gezocht met de Ikea; daar kwamen ze met de volgende oplossing: de kast helemaal demonteren, terug brengen naar de winkel, nieuwe kast meenemen en vervolgens weer in elkaar zetten.
Dit is natuurlijk belachelijk aangezien de rest van de kast in prima staat is en er alleen een deur vervangen moet wordern. Een nieuwe deur leveren was niet mogelijk, ik heb zelfs nog aangeboden om deze zelf op te halen in de winkel…maar HELAAS!

Gewenste Oplossing:

Als de Ikea voor een nieuwe kastdeur zorgt zonder dat ik de gehele kast weer moet demonteren en terug brengen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermithrax