Klacht: Een jaar geleden (!) een piano verkocht aan Van der Hauw, nog steeds geen geld ontvangen!

op 13 juli 2016 over Muziekhandel Frans van der Hauw in de categorie Muziekwinkel

Beste Frans, vorige jaar heb je tegen een afgesproken prijs onze piano gekocht en met winst (voor jou) doorverkocht. Tot op heden, zelf na een uitgebreid incasso-traject via onze Rechtsbijstandsverzekeraar, heb je niet aan je zelf aangegane verplichting voldaan. Wij vinden dit jammer en worden hier eigenlijk een beetje verdrietig van. Op deze site lezen we veel van dit soort klachten, sommige los je op, maar schijnbaar die van ons niet!? Vreemd vinden wij het dat je via Marktplaats gewoon doorgaat met de verkoop van instrumenten, terwijl je schijnbaar nog een hoop consumenten geld schuldig bent?
Wij zouden het op prijs stellen wanneer je na een jaar eindelijk aan je verplichting richting ons gaat voldoen.

Het afgesproken bedrag, volgens je eigen opgemaakte creditfactuur, aan ons te voldoen, met aftrek van de 1-malig gedane aflossing

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muziekhandel Frans van der Hauw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door krisvr