Klacht: Een dag te vroeg moeten uitchecken

op 14 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een vakantie geboekt voor 10 dagen naar Tenerife.
We gingen weg op 5 juli om half 3 in de middag erg laat je bent die dag kwijt maar goed reizen hoort erbij….vervolgens vliegen wij terug op 14 juli om 7 uur in de avond om vervolgens om half 1 in nederland aan te komen dus op 15 juli dag laatste dat maar als knal op de vuurpijl dachten wij nog even lekker te gaan zwemmen om 2 uur een dpuche te pakken en richting vliegveld te gaan maar wat bleek we hadden dus al om 12 uur moeten uitchecken op 14 juli. We hebben nog nooit zo snel alles in de koffer moeten gooien om vervolgens tot half 5 te moeten gaan zitten wachten om opgehaald te worden.
Dat er reistijd in je vakantie zit is logisch maar dat je betaald voor 10 dagen en op dag 9 al van de kamer word gegooid vind ik echt bizar!!!! Net zoals dat je terug gevlogen word op de 14e om vervolgems door een uurtje tijdverschil de 15e aan te komen. Kost ons al met al 3 dagen!!!

Kom maar met een oplossing we zitten hier met 2 kinderen in de hal te wachten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 14 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Beste heer de Meijer,
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de vluchttijden en de tijd dat u de kamer dient te verlaten. De vluchttijd van de heenreis heeft plaatsgevonden op de dag van uw vertrek zoals door u gereserveerd. Dat dit een vlucht in de namiddag is geweest is voor u wellicht niet fijn geweest maar hier hebben wij geen invloed op.
Het is een internationaal gebruik dat u de kamer rond het middaguur verlaten heeft op de laatste dag van uw vertrek. Informatie hierover kunt u vinden op onze site en in onze brochure. De All Inclusive formule eindigt ook met het ontbijt op de laatste dag. Eventueel een langer verblijf op de dag van vertrek bijboeken kan bij de receptie indien er plaats is.
Het boeken van een pakketreis met charter impliceert dat u op de geboekte dagen dient te vertrekken vanaf de bestemming. Zolang dit het geval is dan voldoen wij aan onze plicht. Dit neemt niet weg dat wij ons kunnen voorstellen dat u niet tevreden bent met de vliegtijden. Dit spijt ons ten zeerste.
Rest ons u een goede terugreis te wensen.

Nance Stuitert
Team Customer Service Neckermann

Heeft op 14 juli 2017 om 16:25 geantwoord

Ik vind het belachelijk dat er zo makkelijk gereageerd word we zijn deze dag ook gewoon kwijt...dit is de eerste en laatste keer dat we via jullie geboekt hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Ger Jan