Klacht: Een bestelling dat ik nooit mogen ontvangen, maar ik moet wel betalen!!!

Alawy op 10 juli 2020 over Wish in de categorie Internetshops - Gadgets

Twee artikelen onder deze bestelnummer 5e2306c392843fc35fe7e09f,
heb ik vorig jaar besteld.

Artikel 1, )Men Fashion British Martin Boots Winter Warm Wool, heb ik wel binnen, maar niet de juiste maat en ik kon deze ook niet terug sturen want ik kon in contact komen met Wish, om dit na te vragen.

De artikel 2, ) Hot Sale SUZUKI Jackets Protection Men Thicken Hoodie, maar deze had ik nooit van hun mogen ontvangen. Ik probeerde op verschillende manier dit aan Wish, en ook aan Klarna, door te geven, maar ik wordt daarmee niet geholpen.

Mijn vriendelijk verzoek is of daar even stil bij willen staan en er voor willen zorgen dat ik aan Klarna, hoeft nikst te betalen voor een artikel dat die niet de juiste maat was, en ook voor een artikel dat u die mij nog niet heeft gestuurd.

Ik zie graag uw welgemeende reactie met spoed tegemoet.

Mv. groeten,
S.A.Alawy

Ik ben pas tevreden als u hiervoor zou gaan zorgen dat Klarna, de betaal opdracht gaat annuleren, en u stuurt me een retour doosje zodat ik voor de Winter schoenen (boot) dat die 3 maat kleiner dan die van mijn voeten is, u terug te sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alawy