Klacht: Een agressief en onbeschoft chauffeur

op 14 juni 2018 over Flixbus in de categorie Busreizen

Datum 14062018 Tid 18 :30 Bussel noord Bestemming UTRECHT
Ik had een reis van brussel noord naar utrecht om mij famile te bezoeken maar die reis gaat niet door door een chauffeur
ik was daar optijd toen begon de chauffeur passagiers te vragen wie gaat naar brussel airport om hun bagage in appart plaats in de bus te doen
en daarna passagiers die gaat naar Utrecht ik zei tegen de chauffeur ja ik ga naar utrecht ik neem mijn bagage mee en hij zei tegen mij op heel slecht en onvriedelijk manier hhhhhh wacht even ik zei tegen die chauffeur u hebt zelf aan ons gevraagd mensen die reisen naar Utrecht om hun bagage in deze plaats in de bus ik zei ook tegen hem u moet niet tegen mensen zo praten u kunt beter op vriendelijk manier hij vindt niet leuk wat had ik tegen hem gezegd toen hij is erg geworden toen hij zei tegen mij je gaat niet instappen deze bus ik zei waarom hij zei ik ben de baas en ik beslist wie gaat met mij wie niet ik zei je bent een chauffeur bij Flixbus geen baas toen kwam Menner die werkt bij Flixbus die daar mensen helpen om situatie in orde te maken en hij zei tegen die chauffeur je moet niet zo doen laat menner in de bus instappen hij wil niet dat ik meereizen en teovalig kwan een vrouw en meneer hadden ook probleem met die zelfde chauffeur
Die vrouw zei tegen die chahffeur je houdt zeker Ramadan vast daarom je bent agressief tegen iederen
Als u wilt u kunt vragen meneer die werkt bij Flixbus om pssagiers te helpen hij was aanwezig
Ik heb hartproblemen dus ik voel opdeze moment heel slecht en ik ben ook niet naar Utrecht gegaan door onbechoft chauffeur
Douhou Mohamed

Als deze chauffeur een straf krijgt ik weet het niet welk straf maar hij moet een straf krijt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jossef