Klacht: Eem nieuwe kapotte airco

op 28 oktober 2016 over H.W. Koeltechniek in de categorie Gereedschap & Machines

Hebben een airco gekocht bij H.W. Koeltechniek en nadat we heb gemonteerd hebben deed de airco niets.
Ik heb contact gehad en een paar dagen was hij ook bij ons en heeft hij geconstateerd dat de airco stuk was en dat was op 24-8-2016 maar wij gingen de 27 ste op vakantie en als we terug waren zou hij dan komen met een nieuwe airco.
We zijn 11-09-2016 weer gekomen van vakantie en heb een paar x gebeld en ja hij zat te wachten op nog iemand uit de buurt dan kon hij dat in 1 x regelen maar het is nu 28-10-2016 en er zou vanmorgen om 0.900 uur iemand anders komen want dat had hij dan geregeld maar tot nu toe is er nog niemand geweest.
Ik heb steeds gebeld maar zijn telefoon staat nu uit.

Ga niet met dit bedrijf in zee want als hij jou nummer kent dan neemt hij de telefoon niet meer op.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar H.W. Koeltechniek over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H.W. Koeltechniek in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H.W. Koeltechniek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H.W. Koeltechniek

Heeft op 30 april 2017 om 17:54 geantwoord

probleem netjes opgelost. nieuw systeem op gestuurd (eind 2016) en natuurlijk een bos bloemen waar deze mensen uiteraard ook recht op hadden. wij wensen u veel plezier met het systeem en hopen dat u vind dat wij deze klacht tevreden en wel hebben opgelost. mocht u uiteraard nog vragen hebben tijden de installatie kunt u ons gewoon even bellen. mvg hendrikus HW-Koeltechniek

Alle klachten die gemeld zijn door Sayonara1