Klacht: aanmanning tot betalen

vercruysse dally op 06 december 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

een proefboekje gekregen was niet geinteresseerd en dus opgezegt doch opnieuw nieuwe boek gekregen deze teruggestuurd via post en nu opnieuw aanmanning tot betalen met incassiekosten via bedrijf jansen jansen
ik heb niets gevraagd en niets gehouden buiten het gratis proefnummer weet niet meer wat ik meer kan doen
vind dit echt frustrerend
bedrog tot en met

mij gerust laten ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Editie Enigma

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Vercruysse, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Editie Enigma

Heeft op 05 januari 2017 om 09:35 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Vercruysse,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door