Klacht: Aanmaning

H. van Schaik op 14 november 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste klantenservice, Ik heb in het ziekenhuis gelegen en kon daarom niet reageren. Ik heb een eenmalig proefexemplaar gekregen en heb duidelijk gezegd geen andere bladen meer te willen ontvangen. Nu wordt ik opgezadeld met een rekening van 78,18 euro. Bij deze wil ik mij dan ook afmelden als abonnee. Ik wens verder geen bladen meer te ontvangen. Ik heb mijn klacht ook bij Radar en Kassa gemeld.

Met vriendelijke groet
Mw. van Schaik

Gewenste Oplossing:

Ik ben absoluut niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Editie Enigma

7 jaren geleden - Geachte mevrouw van Schaik, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Editie Enigma

Heeft op 22 november 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw van Schaik,
Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door