Klacht: Blijven vele malen per maand zendingen versturenniet reageren op mailsonjuiste datums facturen en veel meer.

op 13 juni 2019 over Edel Collecties te Bunschoten in de categorie Postzegels en munten

Ik heb al enige tijd collecties lopen, maar de laatste tijd krijg ik elke maand aan de lopende band voor honderden Euro’s aan munten toegestuurd,
wel dat de vorig lading nog betaald moet worden.Daarnaast blijkt de factuurdatum niet te kloppen met de datum van levering
,er zit vaak 10 tot 14 dagen tussen. Hierdoor heel vaak herinneringen en administratie kosten boven op.Sinds maart blijf ik maar betalen. Heb al meerdere mails gestuurd hierover en sinds mei door gegeven dat ik allen collecties per direct stop zet, ook hier wordt niet
Nu wordt er met incasso bureau gedreigd.Ben het zat en stuurt sinds kort alles gelijk weer terug.Maar zit wel met de al geleverde zendingen.Heb in mei weer honderden Euro’s betaald ,moet nog een aantal betalen.Heb daarover via mail contact proberen te krijgen en een betaling voorstel gedaan, natuurlijk wordt daar ook niet opgereageerd,maar administratie kosten worden wel telkens door berekend.

Dat de zendingen stoppen.Dat er een redelijke regelingen wordt afgesproken voor het openstaande bedrag en dat de verhogingen op het uitstaande bedrag niet telkens worden verhoogd.Sommige verhogingen zijn zo hoog dat de waarde van de munt overstijgen.feitelijk hebben zij de achterstanden zelf in werking gezet door maar door te blijven gaan met verzenden van heel veel munten elke maand,wel dat de vorige nog betaald moeten worden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Edel Collecties te Bunschoten over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Edel Collecties te Bunschoten in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kroesa