Klacht: ED weer niet ontvangen

op 05 september 2018 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eindhovens Dagblad meer dan 10 keer al niet of te laat ontvangen. Telefonisch de klacht doorgegeven. De medewerker vindt dat het tijd wordt dat de verantwoordelijke leidinggevende mij persoonlijk te woord staat. Dit tot twee keer toe. Echter……ik word uiteraard niet terug gebeld. Over een betrouwbare krant gesproken…..

Gewenste Oplossing:

Als ik terug gebeld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Reactie van de melder van de klacht Misterke

3 maanden geleden - Intussen heeft het ED telefonisch gereageerd. Er wordt naar een oplossing gezocht.

Reactie van de melder van de klacht Misterke

3 maanden geleden - Bovenstaand bericht is van mij en niet van het ED

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misterke