Klacht: Eco slim

op 12 september 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Jullie beloofde mij dat ik eco slim kocht dat ik ging afvallen ik ben nu al 14 dagen bezig daar is nog geen gram van af gegaan ik vind het zo jammer dat je mij dat heb wijsgemaakt heb ik wil mijn geld terug ik heb al een flesje gebruik en dat kostebmij 155€ ik ga een flesje betalen en de andere stuur ik jullie terug dat was de afspraak met die ik heb mee gesproken heb raade mij aan dat ik ging vermageren zo ik hier een antwoord en een adres waar ik het moet terug zenden ik ben echt teleur gesteld en ik hoop dat dat niet moet betalen wat je mij heb toe gezonden geef en dat zo rap mogelijk bericht krijg anders contackteer ik test aankoop

Niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 13 september 2018 om 09:03 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de kwaliteit van ons product. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft bereikt met onze Eco Slim. Uiteraard is de effectiviteit van de werking voor iedereen anders, aangezien ieder lichaam anders reageert op bepaalde ingrediënten. Daarnaast ben ik niet op de hoogte van uw verwachtingen voorafgaand aan het gebruik.

Wij horen veel positieve reacties en hebben het uiterste vertrouwen in ons product en wij vinden het erg vervelend om te horen dat het voor u niet heeft gewerkt. Heeft u het wel op de juiste manier gebruikt?
Wij adviseren de Eco Slim 3 maal daags 25 à 30 druppels een half uur voor het eten in te nemen.
Verder is het van belang dat u een gezonde en verantwoorde voeding tot u neemt en voldoende beweegt.

Uiteraard mag u de ongeopende verpakkingen aan ons retour sturen binnen 30 dagen na factuurdatum.
U kunt deze sturen naar:

Dorivit BV
Versterkerstraat 10
1322 AP Almere

Vergeet u niet om het verzendbewijs goed te bewaren.

Houdt u er rekening mee dat gratis producten alleen gratis zijn bij afname van het gehele pakket.

Esther Klantenservice Dorivit.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Alle klachten die gemeld zijn door Laurrett