Klacht: Eco Silm werk helemaal niet

op 22 augustus 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb 2 flesjes gekregen, terwijl ik er maar 1 besteld had. Moest daarom ook 2 flesjes betalen. Op zich niet erg als het wat doet. Ik ben er geen gram van afgevallen. Nadat ik het eerste flesje leeg had en geen resultaat zag heb ik contact met ze opgenomen. Ik kreeg advies om door te gaan met nog wat extra tips. Ik ben toch maar doorgegaan maar nog steeds geen enkel resultaat. Mijn nierfunctie is er ook op achteruit gegaan.
Het wordt als zeer goed product aangeraden. Alleen te verkrijgen na telefonisch contact waar ze je nog (gratis) maaltijdvervanger aansmeren. Mijn advies, NIET KOPEN.
Toch maar betaald. Vlak daarna kreeg ik een aanmaning van een incassobureau. Het liefst wil ik mijn geld terug

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg. Ook zou het goed zijn als het product van de markt gehaald wordt. Gebakken lucht wordt er verkocht

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 22 augustus 2018 om 11:12 geantwoord

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zie dat u betaling is binnen gekomen bij ons net nadat u bent doorgestuurd naar het incassobureau. Ik zal het incassobureau opdracht geven uw dossier te sluiten zodat u niet de incassokosten hoeft te betalen.

Ik vind het vooralsnog heel jammer dat u niet tevreden bent met onze eco slim, het merendeel van onze klanten is juist heel positief. Helaas kunnen wij u niet tegemoetkomen voor uw geld te retourneren wel wil ik u aanbieden om u gratis een product toe te sturen uit ons assortiment.
Graag hoor ik van u of u hier gebruik van wilt maken.

Met vriendelijke groet

Esther Klantenservice dorivit

Heeft op 22 augustus 2018 om 16:38 geantwoord

Ben benieuwd wat voor een product dat zou moeten zijn

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Zwart Hartelijk dank voor uw bericht. U kunt ons assortiment bekijken op www.dorivit.nl. Graag hoor ik van u welk product u wilt ontvangen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht yvonne1002

3 maanden geleden - Mij keuze voor het product is varikosette

Bericht van Dorivit.nl

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Zwart Hartelijk dank voor uw bericht. U kunt de Varikosette binnen enkele dagen verwachten. ik wens u veel plezier met ons product. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne1002